Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Танасійчук, Руслана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T11:53:00Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T11:53:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Танасійчук Р. І. Корекція заїкання у молодших школярів засобами логопедичної ритміки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Руслана Іванівна Танасійчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5082 | |
dc.description.abstract | Гуманізація і гуманітаризація шкільної освіти на сучасному етапі, передбачаючи глибоку перебудову всього змісту навчально-виховного процесу, акцентують увагу на мовній освіті та мовленнєвій підготовці учнів, підвищенні рівня культури українського мовлення. Заїкання є одним із досить складних і стійких мовленнєвих розладів. Незважаючи на те, що багато аспектів цієї проблеми розробляються давно, вона і на сьогодні залишається досить актуальною. Протягом багатовікової історії вивчення та лікування заїкання дослідники висловлювали різні погляди щодо сутності цього порушення мовлення, його етіології, методів і прийомів лікування дітей і дорослих, які заїкаються. Навіть у наші дні деякі дослідники та фахівці-практики не можуть дійти спільного висновку з приводу того, чи є заїкання хворобою або лише недоліком мовлення, чи необхідно його «лікувати» або «усувати», де доцільніше лікувати тих, хто заїкається, - в медичних закладах або в логопедичних кабінетах системи освіти. Мета дослідження– теоретико-практичне вивчення корекції заїкання у молодших школярів засобами логопедично ритміки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція заїкання у молодших школярів засобами логопедичної ритміки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |