Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тоцька, Аліна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T11:58:15Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T11:58:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Тоцька А. С. Корекція самосвідомості підлітків із заїканням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Аліна Сергіївна Тоцька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5083 | |
dc.description.abstract | Соціальні перетворення в Україні призвели до руйнування усталених регулюючих та детермінуючих параметрів суспільного буття. Дослідження у галузі рушійних сил і закономірності розвитку людини доводять, що лише свідомо оволодіваючи в доцільно організованому навчально-виховному процесі здобутками культури, дитина розвиває свої потенційні можливості, стає гармонійною особистістю. Учень займає активну позицію, створює самого себе, удосконалює власне «Я». Дитину хвилює, як її сприймають інші, яка вона у своєму тілесному образі, рисах характеру. Тому критику у свою адресу підліток із заїканням сприймає дуже боляче. Для нього має значення все: починаючи від зовнішнього вигляду і закінчуючи манерою розмовляти. У підлітковому віці думка оточуючих, в першу чергу ровесників, є одним із найважливіших факторів формування уявлення про себе. Тому будь-які зауваження знижують самооцінку дитини із заїканням, власні недоліки вона сприймає як катастрофу, що значно впливає на формування її «Я – образу». Навіть незначні порушення викликають у неї негативні переживання. Мета дослідження – дослідити теоретико-практичні основи сформованості самосвідомості у підлітків із заїканням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція самосвідомості підлітків із заїканням | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |