Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трайчун, Віта Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T12:02:01Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T12:02:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Трайчун В. П. Формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віта Петрівна Трайчун. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5084 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти відбувається переосмислення концептуальних підходів до навчання і виховання дітей, які мають порушення мовлення та змісту їх корекційного навчання. Показник успішності даної категорії дітей пов'язаний з низьким рівнем їх пізнавальної мотивації. Мета дослідження – вивчити особливості формування мотивації учіння молодших школярів із порушеннями мовлення, їх вікові закономірності. Гіпотеза дослідження – рівень успішності молодших школярів з порушенням мовлення залежить від мотивації учіння і рівня спрямованості на оцінку, чим вищий рівень мотивації учіння, тим нижчий ступінь спрямованості на оцінку. Об’єкт дослідження – пізнавальна мотивація у молодших школярів з порушеннями мовлення. Предмет дослідження – психолого-педагогічне забезпечення формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |