ElarK-PNU

Формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трайчун, Віта Петрівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T12:02:01Z
dc.date.available 2021-04-19T12:02:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Трайчун В. П. Формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віта Петрівна Трайчун. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5084
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти відбувається переосмислення концептуальних підходів до навчання і виховання дітей, які мають порушення мовлення та змісту їх корекційного навчання. Показник успішності даної категорії дітей пов'язаний з низьким рівнем їх пізнавальної мотивації. Мета дослідження – вивчити особливості формування мотивації учіння молодших школярів із порушеннями мовлення, їх вікові закономірності. Гіпотеза дослідження – рівень успішності молодших школярів з порушенням мовлення залежить від мотивації учіння і рівня спрямованості на оцінку, чим вищий рівень мотивації учіння, тим нижчий ступінь спрямованості на оцінку. Об’єкт дослідження – пізнавальна мотивація у молодших школярів з порушеннями мовлення. Предмет дослідження – психолого-педагогічне забезпечення формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу