Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Федів, Юлія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T12:05:49Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T12:05:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Федів Ю. В. Особливості проведення профорієнтаційної роботи у підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Федів. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5085 | |
dc.description.abstract | Серед основних завдань корекційної педагогіки є забезпечення успішного працевлаштування випускників спеціальних загальноосвітніх шкіл. Залучення до самостійності трудової діяльності підлітка з обмеженою працездатністю має надзвичайно велике соціальне та економічне значення. Цьому сприяють як удосконалення професійної підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями, так і психолого-педагогічного забезпечення профорієнтаційної роботи. Такий підхід до працевлаштування сприяє профілактиці ускладнень інвалідності, уникненню помилок із працевлаштуванням, збереженню робочих рук в тих галузях, де потрібна невисока кваліфікація, де особи з інтелектуальними порушеннями мають непогані можливості для розкриття своїх здібностей. Мета дослідження – визначення особливостей формування готовності до трудової діяльності, працевлаштування та проведення профорієнтаційної роботи з підлітками з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості проведення профорієнтаційної роботи у підлітків з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |