ElarK-PNU

Особливості проведення профорієнтаційної роботи у підлітків з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федів, Юлія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T12:05:49Z
dc.date.available 2021-04-19T12:05:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Федів Ю. В. Особливості проведення профорієнтаційної роботи у підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Федів. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5085
dc.description.abstract Серед основних завдань корекційної педагогіки є забезпечення успішного працевлаштування випускників спеціальних загальноосвітніх шкіл. Залучення до самостійності трудової діяльності підлітка з обмеженою працездатністю має надзвичайно велике соціальне та економічне значення. Цьому сприяють як удосконалення професійної підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями, так і психолого-педагогічного забезпечення профорієнтаційної роботи. Такий підхід до працевлаштування сприяє профілактиці ускладнень інвалідності, уникненню помилок із працевлаштуванням, збереженню робочих рук в тих галузях, де потрібна невисока кваліфікація, де особи з інтелектуальними порушеннями мають непогані можливості для розкриття своїх здібностей. Мета дослідження – визначення особливостей формування готовності до трудової діяльності, працевлаштування та проведення профорієнтаційної роботи з підлітками з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості проведення профорієнтаційної роботи у підлітків з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу