Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шпак, Віолетта Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T12:30:24Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T12:30:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Шпак В. М. Корекція рухової гри у дошкільників із дизартричними порушеннями при дитячому церебральному паралічі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віолетта Михайлівна Шпак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5086 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі проблема виховання і навчання дітей з порушеннями мовлення є однією з найбільш важливих і актуальних питань логопедії. В умовах розвитку системи освіти на перший план висувається створення належних умов для становлення особистості кожної дитини відповідно особливостям її психічного і фізичного розвитку, можливостям і здібностям. Створення педагогічних умов, оптимальних для кожної дитини, на основі особистісно-орієнтованого підходу припускає формування адаптивного соціально-навчального середовища, що включає все різноманіття різних типів освітніх закладів. Розробка науково-обґрунтованих методів і зміст корекційно-педагогічної роботи з дітьми з порушеннями мовлення розглядається як один з пріоритетних напрямів спеціальної педагогіки. Мета дослідження – обґрунтувати умови організації та особливості розвитку рухової гри у дошкільників з дизартричними порушеннями при спастичній диплегії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція рухової гри у дошкільників із дизартричними порушеннями при дитячому церебральному паралічі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |