ElarK-PNU

Корекція рухової гри у дошкільників із дизартричними порушеннями при дитячому церебральному паралічі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шпак, Віолетта Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T12:30:24Z
dc.date.available 2021-04-19T12:30:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шпак В. М. Корекція рухової гри у дошкільників із дизартричними порушеннями при дитячому церебральному паралічі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віолетта Михайлівна Шпак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5086
dc.description.abstract На сучасному етапі проблема виховання і навчання дітей з порушеннями мовлення є однією з найбільш важливих і актуальних питань логопедії. В умовах розвитку системи освіти на перший план висувається створення належних умов для становлення особистості кожної дитини відповідно особливостям її психічного і фізичного розвитку, можливостям і здібностям. Створення педагогічних умов, оптимальних для кожної дитини, на основі особистісно-орієнтованого підходу припускає формування адаптивного соціально-навчального середовища, що включає все різноманіття різних типів освітніх закладів. Розробка науково-обґрунтованих методів і зміст корекційно-педагогічної роботи з дітьми з порушеннями мовлення розглядається як один з пріоритетних напрямів спеціальної педагогіки. Мета дослідження – обґрунтувати умови організації та особливості розвитку рухової гри у дошкільників з дизартричними порушеннями при спастичній диплегії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція рухової гри у дошкільників із дизартричними порушеннями при дитячому церебральному паралічі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу