Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Одобецька, Олеся Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T12:38:39Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T12:38:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Одобецька О. С. Особливості підготовки до самостійного життя старшокласників з порушеннями слуху: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олеся Сергіївна Одобецька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5087 | |
dc.description.abstract | Проблема підготовки старшокласників до самостійного життя актуальна завжди, але її пріоритети для суспільства та держави стали виключно значущими в останнє десятиліття. Незважаючи на, здавалося б, значне число психолого-педагогічних досліджень різних аспектів підготовки до самостійного життя учнів старших класів, до цього часу вкрай недостатньо теоретичних і практичних розробок в області психологічної підготовки до самостійного життя, а існуючі технології не знаходять належного поширення в педагогічній практиці. Особливої уваги потребує процес інтеграції молодих людей із порушеннями слуху в сучасне соціальне середовище. Головні завдання держави та освітніх закладів полягають у тому, щоб надати їм можливості навчатися, отримувати кваліфіковану допомогу в процесі реабілітації, брати участь у підготовці молоді до вибору професії, допомогти у реалізації своїх прав як громадянина держави, сприяти підготовці старшокласників з порушеннями слуху до самостійного, дорослого життя. Мета дослідження полягає в розробці та апробації системи виховних занять спрямованих для підготовки до самостійного життя старшокласників з порушеннями слуху. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості підготовки до самостійного життя старшокласників з порушеннями слуху | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |