ElarK-PNU

Формування гендерної поведінки молодших школярів з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ольшевська, Ольга Ярославівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T12:43:55Z
dc.date.available 2021-04-19T12:43:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ольшевська О. Я. Формування гендерної поведінки молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Ярославівна Ольшевська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 124 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5088
dc.description.abstract Сьогодні гендерна проблематика стала невід’ємною частиною психолого-педагогічних досліджень. Освітні заклади прийняли обов’язок щодо реалізації гендерної стратегії в освітні установи згідно з Концепцією Державної програми гендерної рівності від 2005 року. На основі цієї концепції відбуваються вагомі зміни, створюються певні умови для ефективного впровадження у заклади освіти гендерних знань. Глибинний сенс таких знань полягає передусім у розробці програм з гендерного виховання молоді, які мають відповідати гендерній політиці держави. Актуальність формування гендерної поведінки молодших школярів зумовлена низкою суперечностей між: сучасними потребами суспільства в рівноправній гендерній культурі особистості і станом освітнього процесу процесу, зорієнтованого на статево-рольові стереотипи взаємин статей; потенційними можливостями освітнього середовища щодо формування гендерної культури учнів початкової школи та консерватизмом змісту, традиційних методів і форм навчально-виховної роботи; необхідністю здійснювати формування гендерної культури в початковій школі і недостатньою готовністю педагогічних працівників закладів освіти до його реалізації. Метою дослідження є науково обґрунтувати та емпірично дослідити особливості формування гендерної поведінки молодших школярів з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування гендерної поведінки молодших школярів з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу