Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ребрік, Ольга Едуардівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T12:58:01Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T12:58:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ребрік О. Е. Формування навичок вербальної комунікації у дошкільників із порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Едуардівна Ребрік. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 114 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5090 | |
dc.description.abstract | В умовах особистісно-зорієнтованого навчання дошкільників проблема розвитку комунікативних навичок постає особливо актуальною у зв’язку з необхідністю формування комунікативної спрямованості особистості, що передбачає здатність до соціалізації та адаптації в умовах сучасного суспільства. Вербальна комунікація є необхідною умовою становлення особистості дитини та важливим чинником її соціального розвитку. У дошкільному віці вона виступає початковим інструментом пізнання довкілля, служить джерелом формування свідомості, а також є засобом регуляції спільної діяльності. Необхідність у взаємодії є однією з найважливіших соціальних потреб дітей з психофізичними порушеннями і з розвитком особистості вона удосконалюється за формою і змістом. Прагнення до комунікації відображає об'єктивну потребу дітей в об'єднанні та співпраці. Комунікативний потенціал починає формуватись у самому ранньому дитинстві. Його рівень залежить від багатьох факторів: характеру взаємин у сім’ї, рівня емоційного контакту з батьками, особистого досвіду спілкування. Сформований рівень комунікабельності – умова успішної адаптації дошкільників у будь-якій соціальній сфері та під час виконання різних видів діяльності. Це підкреслює необхідність формування потреби у спілкуванні, виховання комунікативних навичок та умінь, що потрібно розпочинати з раннього дитинства. Мета дослідження ‒ визначити психологічні умови ефективного формування комунікативних навичок та розробити програму корекційно-розвивальної роботи з дошкільниками з порушеннями інтелекту та мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування навичок вербальної комунікації у дошкільників із порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |