ElarK-PNU

Особливості формування сенсорних еталонів у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романів, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T13:00:46Z
dc.date.available 2021-04-19T13:00:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Романів О. В. Особливості формування сенсорних еталонів у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Володимирівна Романів. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5091
dc.description.abstract Найважливіша мета корекційного навчання полягає у підготовці дітей із порушеннями розвитку до самостійної життєдіяльності, інтеграції в сучасну систему суспільних відносин. Рання педагогічна корекція, подолання та попередження відхилень у розвитку є визначальною умовою для досягнення цієї мети. Особливе значення для психічного розвитку дитини, зокрема з порушеннями інтелектуального розвитку, має сенсорне виховання. Сенсорне виховання дитини є необхідною умовою формування у неї предметної-практичної та інших видів діяльності, що особливо важливо для трудового виховання. При здійсненні найпростіших практичних дій необхідно враховувати властивості предметів (розмір, форму, фактуру тощо), які орієнтують та регулюють дії людини. Засобами формування перцептивних дій є сенсорні еталони, що уможливлюють виявлення властивостей та особливостей об’єктів. Таким чином, розвиток сприймання відбувається шляхом удосконалення та формування перцептивних дій, які залежать від засвоєння дітьми сенсорних еталонів. Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, проблема сенсорного виховання, зокрема, в аспекті розумового розвитку та підготовки до життя, особливо актуальна. Оскільки, спеціально організоване навчання та виховання дитини з інтелектуальними порушеннями відіграють важливу роль у її розвитку. Мета дослідження – з’ясувати сутність та особливості формування сенсорних еталонів дошкільників з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування сенсорних еталонів у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу