ElarK-PNU

Особливості психологічної готовності до професійної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами у майбутніх працівників соціальної сфери

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудніцька, Оксана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-04-19T13:07:00Z
dc.date.available 2021-04-19T13:07:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Рудніцька О. А. Особливості психологічної готовності до професійної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами у майбутніх працівників соціальної сфери: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Анатоліївна Рудніцька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 127 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5092
dc.description.abstract Соціальна зрілість суспільства оцінюється за ставленням до дітей, особливо, до дітей з особливими освітніми потребами. Створення у суспільстві сприятливих умов для повноцінного розвитку, соціальної адаптації та самореалізації осіб з психофізичними порушеннями є актуальним питанням сьогодення. Значну роль у вирішенні цих завдань відіграють корекційні педагоги, психологи, лікарі, фахівці соціальної сфери. Майбутні фахівці повинні володіти комплексом відповідних особистісних якостей, що забезпечить їм успішне виконання цієї професійної діяльності, допоможе краще зрозуміти дітей з особливими освітніми потребами. Іншими словами, студенти повинні бути психологічно готовими до роботи з цією особливою категорією дітей. Психологічна готовність представляє комплекс взаємопов’язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, які забезпечують успішну взаємодію усіх суб’єктів та об’єктів професійної діяльності. Мета нашого дослідження – науково обґрунтувати й емпірично дослідити особливості психологічної готовності майбутніх працівників соціальної сфери до професійної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості психологічної готовності до професійної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами у майбутніх працівників соціальної сфери uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу