Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семенова, Тетяна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T13:38:38Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T13:38:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Семенова Т. В. Розвиток художньо-естетичних здібностей дошкільників з порушеннями слуху: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Володимирівна Семенова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5093 | |
dc.description.abstract | В останні роки зросла увага до розвитку художньо-естетичної діяльності дошкільників як найважливішого засобу формування у них ставлення до дійсності, засобу морального і розумового виховання, тобто як засобу формування всебічно розвиненої, духовно багатої особистості. Почуття краси природи, оточуючих людей, речей створює в дитини особливі емоційно психічні стани, пробуджує безпосередній інтерес до життя, загострює допитливість, розвиває мислення, пам'ять, волю і інші психічні процеси. Дошкільний вік найбільш сприятливий для художньо-естетичного розвитку дитини. Враження дитинства супроводжують людину через все своє життя. Залучаючи дошкільників до багатющого досвіду людства, накопиченого в різних видах мистецтва і художньої творчості, можна виховати високоморальну, освічену, різнобічно розвинену сучасну людину. Використання в естетичному розвитку дитини взаємодії мистецтв – літератури, театру, музики і живопису – дає можливість для особистісного розвитку, активізує творчий процес, поглиблює емоції, розвиває почуття, інтелект. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично апробувати педагогічні умови процесу розвитку художньо-естетичних здібностей дошкільників з порушеннями слуху. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток художньо-естетичних здібностей дошкільників з порушеннями слуху | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |