dc.description.abstract |
Раннє дитинство є найбільш значущим етапом і з погляду психолого-педагогічного впливу. У зв’язку з цим, винятково важливого значення набуває рання диференційована діагностико-корекційна робота. У випадку пошкодженого чи дефіцитарного розвитку дитини рання діагностика дає можливість максимально раннього початку корекційно-педагогічної роботи, що є основою успішного формування компенсаторних механізмів, корекції первинно порушених психічних і моторних функцій, профілактики вторинних відхилень у розвитку. Причиною цього є надзвичайна пластичність мозку в ранньому віці, його величезна сприйнятливість до зовнішніх впливів. Сприятлива сукупність компенсаторних можливостей організму в ранньому віці з компетентно підібраними програмами медичної корекції і корекційно-педагогічної роботи, можуть в значній мірі, а інколи і повністю, нейтралізувати вплив первинного дефекту на хід психофізичного розвитку дитини, і є потужними факторами профілактики дитячої інвалідності. Мета дослідження: Здійснити теоретичний аналіз і розробити змістове забезпечення організації ранньої корекційної роботи з дитиною, що має порушення психофізичного розвитку, в умовах сім’ї. |
uk_UA |