Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семко, Яна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T13:46:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T13:46:52Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Семко Я. С. Особливості ранньої корекційної допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Яна Сергіївна Семко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5094 | |
dc.description.abstract | Раннє дитинство є найбільш значущим етапом і з погляду психолого-педагогічного впливу. У зв’язку з цим, винятково важливого значення набуває рання диференційована діагностико-корекційна робота. У випадку пошкодженого чи дефіцитарного розвитку дитини рання діагностика дає можливість максимально раннього початку корекційно-педагогічної роботи, що є основою успішного формування компенсаторних механізмів, корекції первинно порушених психічних і моторних функцій, профілактики вторинних відхилень у розвитку. Причиною цього є надзвичайна пластичність мозку в ранньому віці, його величезна сприйнятливість до зовнішніх впливів. Сприятлива сукупність компенсаторних можливостей організму в ранньому віці з компетентно підібраними програмами медичної корекції і корекційно-педагогічної роботи, можуть в значній мірі, а інколи і повністю, нейтралізувати вплив первинного дефекту на хід психофізичного розвитку дитини, і є потужними факторами профілактики дитячої інвалідності. Мета дослідження: Здійснити теоретичний аналіз і розробити змістове забезпечення організації ранньої корекційної роботи з дитиною, що має порушення психофізичного розвитку, в умовах сім’ї. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості ранньої корекційної допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |