dc.contributor.author |
Фуцур, Марина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T13:48:13Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T13:48:13Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Фуцур М. І. Особливості розвитку довготривалої пам’яті молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Іванівна Фуцур. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 109 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5095 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна освітня система є гуманістично спрямованою, а особистісно-орієнтована педагогіка є основною умовою ефективності навчально-виховного процесу сучасного закладу загальної середньої освіти. Гуманістична орієнтація передбачає опір на вікові та індивідуальні можливості учнів. Особливої актуальності врахування специфіки психофізичного розвитку набуває навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Оптимізація розвивальної роботи серед дітей з інтелектуальними порушеннями – одне з основних завдань, що намагаються вирішити корекційні педагоги та психологи, які працюють з ними. Розвиток пізнавальних процесів дітей з психофізичними порушеннями є важливою умовою корекційного навчання. Дитина з інтелектуальними порушеннями характеризується загальним недорозвитком розумових здібностей, що природно формуються у неї з великими затримками. Суспільство ж повинно подбати, щоб така дитина виросла і вступила у доросле життя без особливих проблем. Для цього потрібно детально дослідити питання формування пізнавальних процесів у дітей з порушеннями інтелекту. Мета дослідження – вивчити особливості розвитку довготривалої пам’яті дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку довготривалої пам’яті молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |