Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фуцур, Марина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T13:48:13Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T13:48:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Фуцур М. І. Особливості розвитку довготривалої пам’яті молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Іванівна Фуцур. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 109 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5095 | |
dc.description.abstract | Сучасна освітня система є гуманістично спрямованою, а особистісно-орієнтована педагогіка є основною умовою ефективності навчально-виховного процесу сучасного закладу загальної середньої освіти. Гуманістична орієнтація передбачає опір на вікові та індивідуальні можливості учнів. Особливої актуальності врахування специфіки психофізичного розвитку набуває навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Оптимізація розвивальної роботи серед дітей з інтелектуальними порушеннями – одне з основних завдань, що намагаються вирішити корекційні педагоги та психологи, які працюють з ними. Розвиток пізнавальних процесів дітей з психофізичними порушеннями є важливою умовою корекційного навчання. Дитина з інтелектуальними порушеннями характеризується загальним недорозвитком розумових здібностей, що природно формуються у неї з великими затримками. Суспільство ж повинно подбати, щоб така дитина виросла і вступила у доросле життя без особливих проблем. Для цього потрібно детально дослідити питання формування пізнавальних процесів у дітей з порушеннями інтелекту. Мета дослідження – вивчити особливості розвитку довготривалої пам’яті дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку довготривалої пам’яті молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |