ElarK-PNU

Розвиток особистості дітей з порушеннями слуху засобами української жестової мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаповал, Галина Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-04-20T06:26:55Z
dc.date.available 2021-04-20T06:26:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шаповал Г. І. Розвиток особистості дітей з порушеннями слуху засобами української жестової мови: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Ігорівна Шаповал. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5098
dc.description.abstract В умовах радикальної соціально-політичної трансформації нашого суспільства, коли постають проблеми збереження державності, відродження багатогранного культурно-історичного досвіду та традицій виховання, надзвичайно активізувалася проблема становлення та розвитку особистості підростаючого покоління. Сьогодні українська держава надає особливої уваги вирішенню проблем, пов’язаних із створенням умов для становлення та розвитку творчої, самостійної особистості, здатної спілкуватися та діяти, бути відповідальною та толерантною, адекватно реагувати на виклики сьогодення та приймати рішення. Реформування системи початкової освіти на засадах особистісно-орієнтованого підходу актуалізує необхідність посилення уваги науковців та педагогів до формування особистості дитини як активного суб’єкта життєдіяльності, здатного до елементарних форм відповідального самовизначення. Мета дослідження полягає у розробленні та апробації програми розвитку особистості молодших школярів з порушеннями слуху. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток особистості дітей з порушеннями слуху засобами української жестової мови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу