Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шаповал, Галина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-20T06:26:55Z | |
dc.date.available | 2021-04-20T06:26:55Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шаповал Г. І. Розвиток особистості дітей з порушеннями слуху засобами української жестової мови: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Ігорівна Шаповал. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5098 | |
dc.description.abstract | В умовах радикальної соціально-політичної трансформації нашого суспільства, коли постають проблеми збереження державності, відродження багатогранного культурно-історичного досвіду та традицій виховання, надзвичайно активізувалася проблема становлення та розвитку особистості підростаючого покоління. Сьогодні українська держава надає особливої уваги вирішенню проблем, пов’язаних із створенням умов для становлення та розвитку творчої, самостійної особистості, здатної спілкуватися та діяти, бути відповідальною та толерантною, адекватно реагувати на виклики сьогодення та приймати рішення. Реформування системи початкової освіти на засадах особистісно-орієнтованого підходу актуалізує необхідність посилення уваги науковців та педагогів до формування особистості дитини як активного суб’єкта життєдіяльності, здатного до елементарних форм відповідального самовизначення. Мета дослідження полягає у розробленні та апробації програми розвитку особистості молодших школярів з порушеннями слуху. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток особистості дітей з порушеннями слуху засобами української жестової мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |