Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шеремета, Галина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-20T06:29:38Z | |
dc.date.available | 2021-04-20T06:29:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шеремета Г. М. Особливості розвитку мислення в учнів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Миколаївна Шеремета. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5099 | |
dc.description.abstract | Однією зі специфічних функцій навчального процесу в спеціальному закладі освіти для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є корекційна спрямованість змісту, форм та методів навчання і виховання учнів. Успішно виконати завдання, які стоять перед таким освітнім закладом можливо лише тоді, коли всі педагогічні заходи спрямовуються на подолання або ослаблення порушень психічного та фізичного розвитку школярів даної категорії. Математика в спеціальному закладі освіти для дітей з порушеннями інтелекту виконує одне з важливих завдань їхнього навчання – подолання недоліків їх пізнавальної діяльності і особистісних якостей. Математика як навчальний предмет містить необхідні передумови для розвитку пізнавальних здібностей учнів, корекції інтелектуальної діяльності й емоційно-вольової сфери. Мета дипломного проекту – дослідження мисленнєвих компонентів дітей з порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку і розробка завдань математичного спрямування для використання на уроках і під час самопідготовки з метою проведення корекційно-розвивальної роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку мислення в учнів з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |