ElarK-PNU

Особливості розвитку мислення в учнів з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шеремета, Галина Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-04-20T06:29:38Z
dc.date.available 2021-04-20T06:29:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шеремета Г. М. Особливості розвитку мислення в учнів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Миколаївна Шеремета. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5099
dc.description.abstract Однією зі специфічних функцій навчального процесу в спеціальному закладі освіти для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є корекційна спрямованість змісту, форм та методів навчання і виховання учнів. Успішно виконати завдання, які стоять перед таким освітнім закладом можливо лише тоді, коли всі педагогічні заходи спрямовуються на подолання або ослаблення порушень психічного та фізичного розвитку школярів даної категорії. Математика в спеціальному закладі освіти для дітей з порушеннями інтелекту виконує одне з важливих завдань їхнього навчання – подолання недоліків їх пізнавальної діяльності і особистісних якостей. Математика як навчальний предмет містить необхідні передумови для розвитку пізнавальних здібностей учнів, корекції інтелектуальної діяльності й емоційно-вольової сфери. Мета дипломного проекту – дослідження мисленнєвих компонентів дітей з порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку і розробка завдань математичного спрямування для використання на уроках і під час самопідготовки з метою проведення корекційно-розвивальної роботи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості розвитку мислення в учнів з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу