ElarK-PNU

Особливості роботи вихователя спеціального закладу середньої освіти з дітьми з неблагополучних сімей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юртин, Людмила Юріївна
dc.date.accessioned 2021-04-20T06:32:59Z
dc.date.available 2021-04-20T06:32:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Юртин Л. Ю. Особливості роботи вихователя спеціального закладу середньої освіти з дітьми з неблагополучних сімей: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Людмила Юріївна Юртин. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5100
dc.description.abstract Сучасний розвиток нашої держави характеризується глибокими соціально-економічними і політичними змінами в освітньому і культурному житті суспільства, що зумовлює його духовне оновлення та нові підходи до педагогічного мислення і діяльності педагога. Особливого значення набувають питання виховання підростаючих поколінь у нових соціальних умовах діяльності школи, її взаємодії з іншими соціальними інститутами та сім’єю, як з однією з головних і, водночас, складних, динамічних систем, яка є невід’ємним елементом соціальної структури суспільства. Сім’я визначається як мала соціальна група, яка утворюється на основі моральних та юридично-правових законів суспільства, довіри між членами подружжя, батьками і дітьми, і несе великий виховний потенціал всебічної підготовки дітей і молоді до життя. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності педагогічної діяльності вихователя з вихованцями з неблагополучних сімей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості роботи вихователя спеціального закладу середньої освіти з дітьми з неблагополучних сімей uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу