Abstract:
Проблема вивчення розвитку галузі бджільництва та формування ринку його продукції нині набуває вагомого значення. Насамперед, відсутній науково обгрунтований механізм формування та функціонування ринку продукції бджільництва. Не досліджені питання розвитку ринкових відносин між виробниками, переробниками та реалізаторами продукції бджільництва. Далеко недостатньо інформації щодо економічної ефективності виробництва продукції бджільництва. Така ситуація зумовлює необхідність проведення досліджень щодо підвищення ефективності їх взаємодії в напрямі формування ринку продукції бджільництва з метою збільшення продуктивності праці в бджільницькій галузі та більш повним задоволенням потреб в її продукції. Мета: дослідити технологію отримання товарного меду на пасіці та факторів, які впливають на його якість.