Abstract:
Формування здоров’я дитини, повноцінний розвиток систем її організму – одна з найважливіших проблем суспільства. Це зумовлено тим, що в дошкільний період закладаються основи фізичного, інтелектуального, духовного, творчого розвитку дитини. Це свідчить про визначальне місце такого вікового періоду у забезпеченні успіху в подальшій діяльності, передусім навчанні в початковій школі. Водночас відзначаємо, що медичні працівники, педагоги і батьки в розвитку дітей відзначають відставання, затримки, порушення, відхилення, невідповідність нормам, неповноцінність стану розвитку необхідному. Важливість тут зумовлена тим, що провідне місце в загальному розвитку дітей дошкільного віку посідає фізичний, адже зумовлює стан здоров’я, функціональні можливості систем організму , а їх високий рівень є чинником стимулювання розвитку інших можливостей, якостей, функцій. Конкретизуючи останнє відзначаємо, що розвиток дітей між 3 та 7 роками життя є відмінним від необхідного. Зокрема, більшість має одне або декілька захворювань, відхилення у фізичному чи пси психічному розвитку, а показники їх фізичної підготовленості й функціональних можливостей відповідають низькому та нижчому від середнього рівням.Мета дослідження – експериментально встановити ефективні шляхи поліпшення фізичного стану дітей між 3-ім та 7-им роками життя.