Аннотации:
У контексті підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності визначено педагогічні умови формування творчого потенціалу особистості вихователя в педагогічному вищому навчальному закладі (В. Лісовська), охарактеризовано особливості формування творчості у вихователів дошкільних навчальних закладів (Г. Тимофеєва), специфіку формування педагогічної творчості у студентів факультетів дошкільної педагогіки і психології в процесі методичної практики (Л. Павлова). Сучасні тенденції соціально-економічних трансформацій в Україні вимагають пошуку нових шляхів і ресурсів, суттєвих змін у підготовці майбутніх вихователів, запровадження форм навчання, які сприяли б їхньому саморозвитку, самовдосконаленню, формуванню навичок творчого розв’язання професійних завдань. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу. Предмет дослідження: підготовка майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та апробації педагогічних умов формування готовності майбутніх вихователів до розвитку творчого потенціалу дошкільника засобами авторської казки.