Abstract:
Поняття педагогічної технології введено у вітчизняну педагогіку і набуло значного поширення. На відміну від зарубіжних джерел, де застосування педагогічної технології обмежені сферою навчання, у вітчизняній науці її дія поширюється і на виховну діяльність й означає, як правило, методи та прийоми навчальної і виховної роботи. Поширеним є розуміння педагогічної технології як систематичного і послідовного втілення на практиці попередньо спроектованого навчально-виховного процесу, думка, що педагогічна технологія – це наукове, відповідним чином структуроване, проектування (опис) педагогічного процесу шляхом аналізу, відбору, конструювання, і контролю усіх його керованих компонентів у їх взаємозв’язках із наступним відтворенням проекту в процес навчання. Саме у переведенні викладання на шлях попереднього проектування навчального процесу з наступним його відтворенням, а також у визначенні структури та змісту навчально-пізнавальної діяльності школярів вбачаємо глибинний зміст і суть педагогічної технології. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично розкрити переваги використання технологій розвитку пізнавальної активності інтегруванням математики з англійською мовою.