Аннотации:
Проблема виникнення, формування та розвитку самооцінки є однією з центральних проблем становлення особистості дитини молодшого шкільного віку. Духовне, моральне та соціальне відродження українського суспільства передбачає зростання ролі самосвідомості особистості у регуляції суспільних відносин та особистісних стосунків у всіх сферах життя, що вимагає нових підходів до організації психолого-педагогічного забезпечення виховання дітей. Саме тому проблема становлення самосвідомості підростаючого покоління, зокрема, молодшого школяра, набувають сьогодні особливої значущості. Самооцінка є найважливішим особистісним новоутворенням молодшого шкільного віку і виконує регулятивну функцію в життєдіяльності особистості, зокрема, впливає на характер стосунків учня з оточуючими людьми, сферу його діяльності, стимулює моральний вибір в різноманітних життєвих ситуаціях, визначає всі відношення дитини з світом. Мета дослідження: на основі теоретичного аналізу та емпіричного вивчення психологічних особливостей самооцінки визначити психологічні умови та запропонувати засоби її цілеспрямованого формування на етапі молодшого шкільного віку.