Аннотации:
У сучасному українському суспільстві відбувається ряд важливих суспільно-політичних і соціокультурних перетворень. Навчальна мотивація відіграє важливу роль у становленні особистості, адже без неї неможлива ефективна навчальна діяльність, розвиток здатності і потреби до самовдосконалення та самоосвіти. Саме у молодшому шкільному віці закладається основа для подальшого учіння школяра і часто від бажання вчитися у початковій школі залежить і прагнення до саморозвитку і навчання протягом усього подальшого життя. Водночас, на тлі багатогранності вивчення проблеми мотивації навчальної діяльності, не до кінця з’ясованим залишається місце мотивів учіння серед інших психологічних і соціально-педагогічних детермінант, досі не виступала предметом спеціального дослідження динаміка розвитку різних категорій мотивів упродовж початкової ланки освіти та її вплив на навчальну успішність молодшого школяра. Об'єкт дослідження – мотиваційна сфера молодших школярів. Предмет дослідження – розвиток мотивації молодших школярів у навчальній діяльності. Гіпотеза дослідження. Припускається, що мотиви навчальної діяльності молодших школярів змінюються з віком і залежать від тих зрушень, які відбуваються у внутрішній структурі особистості, а також від зовнішніх обставин їх життєдіяльності.