Abstract:
В центрі уваги сучасної системи початкової освіти знаходиться особистісно-орієнтоване навчання, яке покликане не лише надавати учням необхідний обсяг предметних знань, умінь і навичок, але й розвивати їх індивідуальність, удосконалювати особистісні якості, формувати здатність до постійного пошуку нової інформації, прагнення до самоосвіти і самоудосконалення. Ефективним засобом активізації пізнавальних інтересів молодших школярів є проведення нестандартних уроків, які своєю новизною, відходом від усталених стереотипів і догм сприяють утворенню у них відчуттів захопленості новою діяльністю, насолоди від здобуття нової інформації, непримусовості навчальної роботи, що посилює їх пізнавальні інтереси як в царині окремого предмета, так і в навчанні загалом. Значний потенціал для формування пізнавальних інтересів учнів початкової школи мають бінарні уроки англійської мови та мистецтва. Це пояснюється тим, що знання іноземної мови у поєднанні з компетентністю у сфері мистецтва та культури виступають невід’ємними і дуже важливими характеристиками сучасної людини. Крім цього, навчальні матеріали, які вивчаються на цих шкільних уроках, містять дуже багато споріднених тем, можуть бути органічно поєднаними одні з одними і виступати унікальною і своєрідною раціонально-емоційною платформою, на основі якої можна вибудувати ефективну траєкторію розвитку пізнавальних інтересів дітей. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні, розробці та доведенні ефективності технологій формування пізнавальних інтересів молодших школярів на бінарних уроках мистецтва та англійської мови.