Abstract:
Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загальнолюдських цінностей. Згідно з особистісно-діяльнісним підходом до організації навчального процесу в центрі знаходиться той, хто вчиться. Формування особистості і її становлення відбувається в процесі навчання, коли дотримуються певних умов: створення позитивного настрою для навчання; відчуття рівного серед рівних; забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей; усвідомлення особистістю цінностей колективних умовиводів; можливість вільно висловити свою думку і вислухати свого товариша; вчитель не є засобом „похвали й покарання”, а другом, порадником. Мета дослідження – з’ясувати суть і значення теоретичних та методологічних основ використання інтерактивних технологій у навчальному процесі, виявити дидактичні можливості інтерактивних технологій у методиці викладання української мови в початкових класах та експериментально перевірити запропоновану методику.