Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Демченко, Вікторія Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-25T10:27:52Z | |
dc.date.available | 2021-05-25T10:27:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Демченко В. О. Особливості логопедичної роботи з формування та вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Вікторія Олегівна Демченко. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 98с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5523 | |
dc.description.abstract | Мова є важливим засобом комунікації, інструментом та об’єктом пізнання. На сьогоднішній день писемне мовлення, статистично втрачає актуальність. Школа є тим етапом, коли формуються її основні інтереси та педагогічно визначені погляди. Одним з головних завдань вчителя початкової школи є формування читання, заохочення учнів до нього, стимулювання зацікавленості, бажання розвиватись та пізнавати навколишнє. Читання (як процес) є результатом спільної роботи мислення, уваги, пам’яті та мовлення дитини. Всесвітня організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) кожні три роки проводить перевірку рівня інтелектуальної, природничо-наукової та математичної підготовки 15-річних учнів. Таке дослідження називається «ПІЗА Стаді». За отриманими даними вчені зробили висновок, що найбільш успішними у своєму житті є діти, які багато читають та мають інтерес до нього, а також вважають невід’ємною складовою життя. Мета дослідження – виявити стан сформованості та визначити напрямки логопедичної роботи з формування і вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку із ЗНМ ІІІ-го рівня. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості логопедичної роботи з формування та вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |