Репозиторий Dspace

Формування фонематичних умінь у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Котес, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-05-25T11:22:07Z
dc.date.available 2021-05-25T11:22:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Котес О. І. Формування фонематичних умінь у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Оксана Іванівна Котес. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5531
dc.description.abstract Одним із основних завдань навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі є підготовка дітей до навчання в школі. Необхідним для розв’язання цього завдання є формування мовлення дошкільників як пропедевтики подальшого його розвитку під час шкільного навчання. Повноцінне оволодіння мовленням є передумовою всебічного розвитку особистості дитини. Прищеплення інтересу до мови, створення умов для самостійних спостережень за нею, для розвитку мовлення дошкільнят відбувається на ґрунті формування мовних узагальнень та елементарного усвідомлення явищ мови й мовлення. Початковою ланкою опанування грамоти є засвоєння вміння здійснювати звуковий аналіз слів. Щоб безпомилково визначити звуковий склад слова, дитина повинна оволодіти розумовою дією виділення окремих звуків слова, співвідносячи їх з узагальненими звукотипами – фонемами, а також визначати їх послідовність та кількість. Проблема формування фонематичних процесів у дітей із порушенням мовлення є однією з найважливіших у логопедії. Вона охоплює виховання культури мовленнєвого слуху, вироблення вмінь розпізнавати певний звук у слові, аналізувати звуковий склад слова. Мета дослідження: вивчити особливості формування фонематичних умінь у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування фонематичних умінь у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись