ElarK-PNU

Використання корекційно-розвивальних ігор у виправленні фонетико-фонематичних порушень у дітей дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Масленко, Катерина Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-05-25T12:07:58Z
dc.date.available 2021-05-25T12:07:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Масленко К. І. Використання корекційно-розвивальних ігор у виправленні фонетико-фонематичних порушень у дітей дошкільного віку із третім рівнем загалного недорозвиненням мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Катерина Ігорівна Масленко. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5534
dc.description.abstract На підставі нормативно-правової документації що регламентує роботу логопеда у дошкільній освітній установі передбачається чітка організація навчально-виховного та розвивально-корекційного процесу. Вона забезпечується: своєчасним обстеженням дітей; раціональним розкладом занять; плануванням індивідуальної роботи з кожною дитиною; наявністю програм роботи вцілому і відповідних занять; оснащенням і наочними приладдям; спільною роботою логопеда з вихователями груп та батьками дітей. У логопедії під загальним недорозвиненням мовлення у дітей з нормальним слухом і первинно збереженим інтелектом розуміють таке порушення мовленнєвого розвитку, при якому страждає формування всіх компонентів мовленнєвої системи: звуковимови, лексики, граматики. При цьому відзначається порушення як смислової, так і вимовної складової. При ЗНМ відзначається пізній початок мовлення, бідний запас слів, дефекти вимови і аграматизми. Мовленнєве недорозвинення виражається у дітей по-різному: це може бути відсутність мовлення, лепет, розгорнуте мовлення з елементами фонетико-фонематичного або лексико-граматичного недорозвитку. Метою корекційної роботи з подолання загального недорозвитку мовлення у дітей старшого дошкільного віку в умовах логопедичної групи є: формування правильної звуковимови, засвоєння складової структури слова, розвиток і уточнення словника, розвиток зв’язного мовлення, розвиток фонологічної сторони мовлення, пропедевтика та навчання грамоти. Вирішення цих складних завдань можливе при доборі змісту навчання і способів його формування. Мета: обґрунтовано описати використання корекційно-розвивальних ігор у роботі з дітьми дошкільного віку із третім рівнем ЗНМ. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання корекційно-розвивальних ігор у виправленні фонетико-фонематичних порушень у дітей дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу