Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мелешкевич, Тетяна Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-25T12:16:34Z | |
dc.date.available | 2021-05-25T12:16:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мелешкевич Т. О. Особливості формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Тетяна Олегівна Мелешкевич. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5535 | |
dc.description.abstract | Процес навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами має на меті забезпечити повноцінну інтеграцію вихованців у суспільство, розвивати їхню спроможність опановувати цінностями суспільства (моральними, інтелектуальними, естетичними тощо) та етичними нормами. В цьому зв’язку великого значення надається комунікативним умінням, серед яких чільне місце посідають лексичні уміння добору та адекватного вживання слів різної семантики. Відповідно, для становлення комунікативних умінь з відображенням синтаксичних зв’язків і залежностей велику роль відіграє предикативна лексика, яка більшою мірою представлена дієслівними формами. В зв’язку об’єктивується значення дієслівної лексики для розвитку синтаксичної будови мовлення, для опанування різними типами синтаксичних структур. Мета дослідження: розроблення організаційно-методичних рекомендацій з формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |