ElarK-PNU

Особливості формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мелешкевич, Тетяна Олегівна
dc.date.accessioned 2021-05-25T12:16:34Z
dc.date.available 2021-05-25T12:16:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мелешкевич Т. О. Особливості формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Тетяна Олегівна Мелешкевич. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5535
dc.description.abstract Процес навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами має на меті забезпечити повноцінну інтеграцію вихованців у суспільство, розвивати їхню спроможність опановувати цінностями суспільства (моральними, інтелектуальними, естетичними тощо) та етичними нормами. В цьому зв’язку великого значення надається комунікативним умінням, серед яких чільне місце посідають лексичні уміння добору та адекватного вживання слів різної семантики. Відповідно, для становлення комунікативних умінь з відображенням синтаксичних зв’язків і залежностей велику роль відіграє предикативна лексика, яка більшою мірою представлена дієслівними формами. В зв’язку об’єктивується значення дієслівної лексики для розвитку синтаксичної будови мовлення, для опанування різними типами синтаксичних структур. Мета дослідження: розроблення організаційно-методичних рекомендацій з формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу