Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельник, Галина Аркадіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-25T12:22:24Z | |
dc.date.available | 2021-05-25T12:22:24Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мельник Г. А. Корекція мовлення у дітей молодшого дошкільного віку при незначних мозкових дисфункціях: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Галина Аркадіївна Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5536 | |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку теорії і практики спеціальної освіти, зокрема, логопедії, характеризується посиленням уваги до вивчення дітей раннього віку з мовними порушеннями. Аналіз причин неуспішності дітей в початковій школі свідчить про те, що коріння даного явища йде в дошкільний вік. Порушення процесів письма і читання є одним з проявів несформованості механізмів мовленнєвої і пізнавальної діяльності у дітей в дошкільному віці. Тому одним з важливих завдань спеціальної освіти є раннє виявлення і корекція порушень у розвитку дітей. У наш час у вітчизняній і зарубіжній спеціальній освіті багато уваги приділяється ранній корекції розвитку дітей з різними порушеннями. Актуальність обраної теми обумовлена концепцією Л. Виготського про співвідношення первинних і вторинних порушень, з якої виходить, що при достатньо ранньому початку цілеспрямованої корекційної роботи не тільки в найбільшій мірі використовується пластичність нервової системи, але і забезпечується попередження багатьох вторинних порушень в розвитку. Відкриття широкої мережі дошкільних установ, зокрема, спеціальних груп і дитячих садків для дітей з порушеннями мовлення викликає необхідність більш поглибленого вивчення дітей молодшого дошкільного віку з мовленнєвими розладами. Мета дослідження – визначити найбільш ефективні і оптимальні шляхи диференційованої педагогічної роботи з ранньої корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого дошкільного віку з незначними мозковими дисфункціями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція мовлення у дітей молодшого дошкільного віку при незначних мозкових дисфункціях | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |