ElarK-PNU

Застосування «лексичних кейсів» для формування зв’язного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осипчук, Христина Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-05-25T12:37:24Z
dc.date.available 2021-05-25T12:37:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Осипчук Х. М. Застосування «лексичних кейсів» для формування зв’язного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Христина Михайлівна Осипчук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5539
dc.description.abstract Тривалий час вважається, що діти з тяжкими порушеннями мовлення (надалі ТПМ) мають досить різні мовленнєві уміння для засвоєння навчального матеріалу. Окремі особливості їх мовленнєвої сфери успішно та швидко піддаються корекції в умовах логопедичних груп чи логопедичних пунктів. Однак, як свідчать дослідження Л. Андрусишиної, В. Бартєнєвої, Л. Трофименко та І. Чередніченко, такі діти відчувають значні труднощі із засвоєнням математичних та мовленнєвих термінів, їм важко оперувати поширеними конструкціями (простими поширеними реченнями чи складними з різними видами підпорядкування). Останнім часом з’явилося досить багато програм інтенсивного формування окремих компонентів зв’язного мовлення, які проте рідко враховують глибину недорозвитку компонентів мовлення. Даний аспект і обумовив вибір теми нашого дослідження: «Застосування «лексичних кейсів» для формування зв’язного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання «лексичних кейсів» для корекції зв’язного мовлення у дітей із тяжкими порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Застосування «лексичних кейсів» для формування зв’язного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу