Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Муляр, Ілона Аркадіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T11:47:27Z | |
dc.date.available | 2021-09-17T11:47:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Муляр І. А. Особливості розвитку вольових якостей студентів у навчально-професійній діяльності: магістерська роб. : 053 Психологія / Ілона Аркадіївна Муляр. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5608 | |
dc.description.abstract | Проблема волі є однією з найбільш складних та малодосліджених у сучасній психології (Л.І. Божович, К.М. Корнілов, А.І. Висоцький, В.А. Іванніков, В.К. Калін, А.Ц. Пуні, В.І. Селіванов, С.М. Шингаєв, А.І. Щербаков та ін.). Це викликано інтегрованістю вольових явищ, їх тісним переплетінням з іншими психічними процесами. Актуальність дослідження волі обумовлена і суто практичними позиціями, пов’язаними з формуванням вольових якостей особистості, необхідних людині для розв’язання багатьох життєвих проблемних ситуацій. Нагальною є також проблема формування волі в конкретних умовах навчально-професійної діяльності. Мета роботи полягає у теоретико-експериментальному дослідженні особливостей розвитку вольових якостей студентства, розробці системи їх цілеспрямованого формування та корекції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку вольових якостей студентів у навчально-професійній діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |