Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Поворознюк, Ольга Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T12:08:17Z | |
dc.date.available | 2021-09-17T12:08:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Поворознюк О. О. Структурно-динамічні особливості розвитку я-концепції у підлітків в умовах депривації: магістерська роб. : 053 Психологія / Ольга Олександрівна Поворознюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5614 | |
dc.description.abstract | Перетворення людини з об’єкта зовнішніх виховних впливів на автентичного суб’єкта самовиховання здійснюється на основі самопізнання, свідомого керування своєю поведінкою. Закономірним результатом знання і творення людиною самої себе в процесі взаємодії з природним та соціальним оточенням є Я-концепція. Депривація не тільки впливає на психічну сторону підлітка і особистості загалом, а також на фізіологічну, що зокрема позначається на соціальній поведінці дитини, часто призводить до конфліктних ситуацій та дезінтеграції особистості в суспільстві. Проте депривацію можна розглядати не лише як чинник, що має негативний вплив на підлітка, а також як наслідок впливу різноманітних життєвих ситуацій. За змістом розрізняють депривацію сенсорну, емоційну, психомоторну, духовну, соціальну, пізнавальну, психокультурну.Підлітковий вік – це найважчий та найскладніший період у житті людини, який представляє собою час розвитку і становлення особистості. Мета дослідження полягає в теоретичному аналізі та емпіричному обґрунтуванні особливостей розвитку Я-концепції у підлітків в умовах деривації та корекційній програмі вдосконалення Я-концепції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Структурно-динамічні особливості розвитку я-концепції у підлітків в умовах депривації | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |