Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Власенко, Юліана Констянтинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T12:28:35Z | |
dc.date.available | 2021-09-17T12:28:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Власенко Ю. К. Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності молодших школярів: магістерська роб. : 053 Психологія / Юліана Констянтинівна Власенко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5620 | |
dc.description.abstract | Причина виникнення неуспішності у кожного окремого учня своєрідна і пов’язана як з його індивідуальними рисами, так і з особливостями його взаємодії з оточенням. Важливим є вивчення чинників неуспішності учнів саме в початковій школі, де закладаються основи знань, умінь і навичок, необхідних для подальшого успішного навчання. Це зумовлено тим, що молодший шкільний вік є найбільш сензитивним для здійснення впливів на особистість дитини з боку дорослих, і саме в цей період формуються такі важливі психічні новоутворення, як довільність психічних процесів, внутрішній план дій, рефлексія і самоконтроль. Тому результати навчальної діяльності (успішні чи неуспішні) мають визначальний вплив на формування «Я-образу» учня. Це дає підставу вважати, що навчальних невдач та їх негативних впливів на формування особистості дитини найпростіше подолати саме в молодших класах. Мета дослідження – виявити психологічні чинники шкільної неуспішності молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |