ElarK-PNU

Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Власенко, Юліана Констянтинівна
dc.date.accessioned 2021-09-17T12:28:35Z
dc.date.available 2021-09-17T12:28:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Власенко Ю. К. Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності молодших школярів: магістерська роб. : 053 Психологія / Юліана Констянтинівна Власенко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5620
dc.description.abstract Причина виникнення неуспішності у кожного окремого учня своєрідна і пов’язана як з його індивідуальними рисами, так і з особливостями його взаємодії з оточенням. Важливим є вивчення чинників неуспішності учнів саме в початковій школі, де закладаються основи знань, умінь і навичок, необхідних для подальшого успішного навчання. Це зумовлено тим, що молодший шкільний вік є найбільш сензитивним для здійснення впливів на особистість дитини з боку дорослих, і саме в цей період формуються такі важливі психічні новоутворення, як довільність психічних процесів, внутрішній план дій, рефлексія і самоконтроль. Тому результати навчальної діяльності (успішні чи неуспішні) мають визначальний вплив на формування «Я-образу» учня. Це дає підставу вважати, що навчальних невдач та їх негативних впливів на формування особистості дитини найпростіше подолати саме в молодших класах. Мета дослідження – виявити психологічні чинники шкільної неуспішності молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу