dc.contributor.author |
Дідик, Христина Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-17T12:41:14Z |
|
dc.date.available |
2021-09-17T12:41:14Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Дідик Х. П. Психологічні особливості становлення самосвідомості учнів підліткового віку: магістерська роб. : 053 Психологія / Христина Петрівна Дідик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5624 |
|
dc.description.abstract |
Становлення свідомості у підлітковому віці визначає певне емоційне зростання по відношенню до визначення „внутрішньої позиції”, в основі якої лежить прагнення бути відповідальним за себе, за свої особистісні якості, за свої погляди та здатність самостійно відстоювати власні переконання. Підліток сензитивний до свого духовного зростання, а тому він починає інтенсивно просуватися у розвитку всіх ланок самосвідомості. Самосвідомість у цьому віці включає в себе всі компоненти самосвідомості дорослої людини. Інша річ, якого рівня розвитку вони досягнуть у підлітка і які з них займуть центральне місце у структурі його особистості. Мета дослідження: дослідження психологічних особливостей розвитку структурних компонентів самосвідомості підлітків, розробка спеціальних психокорекційних заходів, спрямованих на подолання окремих дисгармонійних проявів особистості в період підліткової кризи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні особливості становлення самосвідомості учнів підліткового віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |