ElarK-PNU

Психологічні особливості становлення самосвідомості учнів підліткового віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дідик, Христина Петрівна
dc.date.accessioned 2021-09-17T12:41:14Z
dc.date.available 2021-09-17T12:41:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Дідик Х. П. Психологічні особливості становлення самосвідомості учнів підліткового віку: магістерська роб. : 053 Психологія / Христина Петрівна Дідик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5624
dc.description.abstract Становлення свідомості у підлітковому віці визначає певне емоційне зростання по відношенню до визначення „внутрішньої позиції”, в основі якої лежить прагнення бути відповідальним за себе, за свої особистісні якості, за свої погляди та здатність самостійно відстоювати власні переконання. Підліток сензитивний до свого духовного зростання, а тому він починає інтенсивно просуватися у розвитку всіх ланок самосвідомості. Самосвідомість у цьому віці включає в себе всі компоненти самосвідомості дорослої людини. Інша річ, якого рівня розвитку вони досягнуть у підлітка і які з них займуть центральне місце у структурі його особистості. Мета дослідження: дослідження психологічних особливостей розвитку структурних компонентів самосвідомості підлітків, розробка спеціальних психокорекційних заходів, спрямованих на подолання окремих дисгармонійних проявів особистості в період підліткової кризи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості становлення самосвідомості учнів підліткового віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу