Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дідик, Христина Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T12:41:14Z | |
dc.date.available | 2021-09-17T12:41:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Дідик Х. П. Психологічні особливості становлення самосвідомості учнів підліткового віку: магістерська роб. : 053 Психологія / Христина Петрівна Дідик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5624 | |
dc.description.abstract | Становлення свідомості у підлітковому віці визначає певне емоційне зростання по відношенню до визначення „внутрішньої позиції”, в основі якої лежить прагнення бути відповідальним за себе, за свої особистісні якості, за свої погляди та здатність самостійно відстоювати власні переконання. Підліток сензитивний до свого духовного зростання, а тому він починає інтенсивно просуватися у розвитку всіх ланок самосвідомості. Самосвідомість у цьому віці включає в себе всі компоненти самосвідомості дорослої людини. Інша річ, якого рівня розвитку вони досягнуть у підлітка і які з них займуть центральне місце у структурі його особистості. Мета дослідження: дослідження психологічних особливостей розвитку структурних компонентів самосвідомості підлітків, розробка спеціальних психокорекційних заходів, спрямованих на подолання окремих дисгармонійних проявів особистості в період підліткової кризи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості становлення самосвідомості учнів підліткового віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |