Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нагорна, Вікторія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T07:35:44Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T07:35:44Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Нагорна В. П. Народна казка як засіб розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Петрівна Нагорна. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5627 | |
dc.description.abstract | Одне з головних завдань сучасної дошкільної освіти - плекання індивідуальності дитини, формування у неї потреби у самовизначенні, самореалізації. Складно переоцінити у становленні особистості, її успішному функціонуванні в різних сферах життєдіяльності, роль мови і мовлення. Як зазначає А.Богуш, індивідуальність дитини яскраво відбивається у її мовленні, бо воно є провідним засобом самовираження і саморозвитку. Тому чільна увага в системі дошкільної освіти завжди відводиться мовленню. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку є однією зі стрижневих проблем сучасної дошкільної лінгводидактики. Її актуальність визначається Законами України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Комплексними заходами щодо всебічного розвитку і функціонування української мови”, спрямованими на модернізацію дошкільної освіти, оновлення змісту, вдосконалення форм, методів і технології вивчення рідної мови, формування культури мовлення та вдосконалення мовленнєвої комунікації. Мета дослідження – з’ясувати місце казок в процесі розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку, розробити й експериментально апробувати методику розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами казок. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Народна казка як засіб розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |