dc.description.abstract |
В останні роки у закладах шкільної освіти помітно зросла кількість дітей, які страждають на розлади письма і читання. Порушення процесу розвитку писемного мовлення у дітей – дисграфія –один із проявів системного недорозвинення мовлення та низки немовленнєвих функцій, що ускладнюють засвоєння письма, мовленнєвих знань і вмінь не тільки у початковій школі, але і на наступних етапах навчання мови – при вивченні морфології і синтаксису. Письмове мовлення школяра із дисграфією відрізняється від письма однолітків великою кількістю своєрідних стійких помилок. Непідготовленість до письма, недостатній розвиток дрібної моторики, зорового сприймання, уваги та пам’яті може призвести до виникнення негативного ставлення до навчання, тривожного стану дитини. У дошкільному віці важливо розвинути механізми, необхідні для оволодіння письмом, створити умови для накопичення рухового і практичного досвіду, розвитку навичок ручної вправності. Мета дослідження полягає у визначенні стану, особливостей та методики корекційно-розвивальної роботи з подолання змішаної дисграфії в учнів молодшого шкільного віку. |
uk_UA |