ElarK-PNU

Розвиток зорової пам’яті як засіб корекції змішаної дисграфії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філюк, Віта Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-10-12T07:39:23Z
dc.date.available 2021-10-12T07:39:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Філюк В. М. Розвиток зорової пам’яті як засіб корекції змішаної дисграфії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віта Миколаївна Філюк. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5628
dc.description.abstract В останні роки у закладах шкільної освіти помітно зросла кількість дітей, які страждають на розлади письма і читання. Порушення процесу розвитку писемного мовлення у дітей – дисграфія –один із проявів системного недорозвинення мовлення та низки немовленнєвих функцій, що ускладнюють засвоєння письма, мовленнєвих знань і вмінь не тільки у початковій школі, але і на наступних етапах навчання мови – при вивченні морфології і синтаксису. Письмове мовлення школяра із дисграфією відрізняється від письма однолітків великою кількістю своєрідних стійких помилок. Непідготовленість до письма, недостатній розвиток дрібної моторики, зорового сприймання, уваги та пам’яті може призвести до виникнення негативного ставлення до навчання, тривожного стану дитини. У дошкільному віці важливо розвинути механізми, необхідні для оволодіння письмом, створити умови для накопичення рухового і практичного досвіду, розвитку навичок ручної вправності. Мета дослідження полягає у визначенні стану, особливостей та методики корекційно-розвивальної роботи з подолання змішаної дисграфії в учнів молодшого шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток зорової пам’яті як засіб корекції змішаної дисграфії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу