ElarK-PNU

Особливості розвитку психомоторних навичок у дітей з порушенням писемного мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максим’юк, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-10-12T10:26:01Z
dc.date.available 2021-10-12T10:26:01Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Максим’юк Г. В. Особливості розвитку психомоторних навичок у дітей з порушенням писемного мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Володимирівна Максим’юк. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5630
dc.description.abstract Рухова активність є потужним біологічним стимулятором життєвих функцій організму. Потреба в русі становить одну з основних фізіологічних особливостей дитячого організму, будучи умовою його нормального формування і розвитку. Рухи, адекватні фізіологічним можливостям дітей завжди виступають як оздоровчий фактор, підвищується емоційний тонус, з'являється почуття радості, задоволення. Незважаючи на те, що в даний час методи корекції дисграфії є досить різноманітні та описані, питання ефективності логопедичного впливу в ряді випадків не досить висока. Проблема формування психомоторних функцій у дітей з дисграфією залишається актуальною, у зв'язку тим, що вони відіграють значну роль у психічному розвитку дітей шкільного віку. Мета дослідження: вивчення стану психомоторної сфери у дітей шкільного віку з порушеннями писемного мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості розвитку психомоторних навичок у дітей з порушенням писемного мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу