ElarK-PNU

Формування образно-виразних засобів у дошкільників із третім рівнем загального недорозвитку мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хмілевська, Євдокія Станіславівна
dc.date.accessioned 2021-10-12T10:30:54Z
dc.date.available 2021-10-12T10:30:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хмілевська Є. С. Формування образно-виразних засобів у дошкільників із третім рівнем загального недорозвитку мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Євдокія Станіславівна Хмілевська. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5631
dc.description.abstract Несформованість фонетико-фонематичного, лексичного, граматичного компонентів мовленнєвої системи дітей із ЗНМ чинить негативний вплив на розвиток зв’язного мовлення та суттєво впливає на мовленнєву поведінку. Вказані недоліки у мовленнєвій системі призводять до збіднення експресивної лексики у дітей із загальним недорозвитком мовлення мови і створюють труднощі у оволодінні образно-виразними засобами мови, якими є: епітети, порівняння, метафори, уособлення, антоніми, синоніми, малі фольклорні жанри і т.д. У наш час однією із складних і актуальних проблем корекційної педагогіки є створення умов для формування у дітей із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ) здібностей до оволодіння образно-виразними засобами мови, як необхідної передумови підготовки до шкільного навчання, гармонійного розвитку та соціалізації особистості. Актуальність обраної теми обумовлена необхідністю збагачення зв’язного мовлення дітей з мовленнєвим недорозвитком образно-виразними засобами (порівняннями, епітетами, уособленнями, метафорами, синонімами, антонімами, малими фольклорними жанрами). Мета дослідження – розробити методику корекційно-розвивальної роботи з формування здатності до сприймання і адекватного використання образно-виразних засобів мовлення старшими дошкільниками із ЗНМ (III рівень). uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування образно-виразних засобів у дошкільників із третім рівнем загального недорозвитку мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу