Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Берецька, Єлизавета Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T10:34:51Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T10:34:51Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Берецька Є. І. Застосування нейрогімнастики у логопедичній роботі з дошкільниками з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Єлизавета Ігорівна Берецька. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5632 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку науки в Україні та інших державах великого значення надається проблемам розроблення та впровадження інноваційних технологій, підґрунтям для яких стають новітні дослідження у різних сферах науки і техніки. Стосовно спеціальної освіти – це технології, спрямовані на оптимізацію корекційної роботи з подолання порушень у дітей психофізичного розвитку, стосовно логопедії як галузі спеціальної освіти – технології для підвищення ефективності логопедичної роботи з подолання мовленнєвих порушень. Одним зі складових елементів такої роботи стала кінезіологічна корекція, або нейрогімнастика. Застосування цієї технології в цілому сприяє активізації інтелектуальних і пізнавальних процесів. Рухова активність, рухова діяльність є винятково важливим чинником розвитку дитини, особливо у ранньому і дошкільному віці. Рухова сфера дитини характеризує її фізичний і психічний стан, відображає емоційний стан, опосередковує різні види діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Застосування нейрогімнастики у логопедичній роботі з дошкільниками з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |