Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пешніна, Ірина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T10:38:18Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T10:38:18Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Пешніна І. В. Стимулювання як метод активізації мовленнєвої діяльності першокласників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Володимирівна Пешніна. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5633 | |
dc.description.abstract | В умовах розбудови сучасної національної системи освіти перед Новою українською школою стоїть складне і водночас відповідальне завдання – підготувати не тільки національно свідому, духовно багату, культурно обізнану особистість, але й особистість, яка прагне до осмислених знань і до творчого застосування їх в усіх сферах життєдіяльності, в тому числі й навчально-мовленнєвій. Першочерговою умовою для формування такої, всебічно розвиненої особистості, має бути рідна мова як засіб комунікації. У цьому випадку постає і потребує розв’язання важлива проблема: яким чином уможливити взаємозв’язок між мовною освітою і формуванням в учнів навичок мовленнєвої діяльності. Проблема мотивації вже тривалий час привертає увагу представників різних галузей гуманітарних знань, зокрема педагогів і психологів. Особливий інтерес у дослідників викликають питання статусу мотиву й мотивації у структурі психічної діяльності особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Стимулювання як метод активізації мовленнєвої діяльності першокласників з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |