ElarK-PNU

Стимулювання як метод активізації мовленнєвої діяльності першокласників з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пешніна, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-10-12T10:38:18Z
dc.date.available 2021-10-12T10:38:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пешніна І. В. Стимулювання як метод активізації мовленнєвої діяльності першокласників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Володимирівна Пешніна. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5633
dc.description.abstract В умовах розбудови сучасної національної системи освіти перед Новою українською школою стоїть складне і водночас відповідальне завдання – підготувати не тільки національно свідому, духовно багату, культурно обізнану особистість, але й особистість, яка прагне до осмислених знань і до творчого застосування їх в усіх сферах життєдіяльності, в тому числі й навчально-мовленнєвій. Першочерговою умовою для формування такої, всебічно розвиненої особистості, має бути рідна мова як засіб комунікації. У цьому випадку постає і потребує розв’язання важлива проблема: яким чином уможливити взаємозв’язок між мовною освітою і формуванням в учнів навичок мовленнєвої діяльності. Проблема мотивації вже тривалий час привертає увагу представників різних галузей гуманітарних знань, зокрема педагогів і психологів. Особливий інтерес у дослідників викликають питання статусу мотиву й мотивації у структурі психічної діяльності особистості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Стимулювання як метод активізації мовленнєвої діяльності першокласників з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу