ElarK-PNU

Особливості оволодіння логіко-математичними компетенціями дошкільниками з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаркевич, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-10-12T10:42:03Z
dc.date.available 2021-10-12T10:42:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шаркевич І. А. Особливості оволодіння логіко-математичними компетенціями дошкільниками з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Анатоліївна Шаркевич. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5634
dc.description.abstract Освітньо-виховна система зазнає кардинальних змін у кожну нову історичну епоху. Нові реформування системи загальної і спеціальної освіти, включення в освітню парадигму інклюзивної освіти передбачає підготовку дітей з особливими освітніми потребами до включення в загальноосвітній простір. Цим зумовлене значна зміна змісту, форм організації і удосконалення методики і технік навчання з урахуванням сучасних дитячоцентрованих підходів, забезпечення психологічного і педагогічного супроводження дітей в освітньому процесі як закладів загальної середньої, так і дошкільної освіти. Зміни, які відбуваються в просторі освіти та перетворення і реорганізація усіх основних напрямків життя і розвитку суспільства вимагають від нового підростаючого покоління вміння усвідомлено орієнтуватися у насиченому потоці інформації та організувати власне оптимальність процесу отримання нових знань. Тому сьогодні пріоритетним завданням усіх типів освітніх закладів є активізація дітей у системі організованого навчання як суб’єктів учіння та збереження належної результативності останнього. Мета дослідження – провести теоретичне обґрунтування змістових компонентів і напрямків формування цілісної системи початкових логіко-математичних компетенцій у дітей з порушеннями мовлення, розробити та практично апробувати комплекс логіко-математичних ігор та ігрових задач, що вимагав нестандартних шляхів вирішення для визначення їхньої ефективності в системі роботи з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку в закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості оволодіння логіко-математичними компетенціями дошкільниками з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу