dc.contributor.author |
Біла-Вуриш, Катерина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-12T10:46:27Z |
|
dc.date.available |
2021-10-12T10:46:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Біла-Вуриш К. В. Особливості корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Володимирівна Біла-Вуриш. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5635 |
|
dc.description.abstract |
Мислення є соціально зумовленим, пов'язаним із мовленням психічним процесом пошуку і відкриття суттєво нового, опосередкованого й узагаль-неного відображення дійсності під час її аналізу і синтезу. Виникає воно на основі чуттєвого пізнання і виходить далеко за його межі. Мислення — процес опосередкованого і узагальненого пізнання людиною предметів і явищ об'єктивної дійсності в їх істотних властивостях, зв'язках і відношен-нях. Основи мислення формуються в ранньому дитинстві. З часом на основі наочно-дійового мислення розвивається наочно-образне, формуються перші узагальнення, що засновані на досвіді практичної предметної діяльності і закріплені у слові. Мета дослідження — аналіз методики корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |