Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Біла-Вуриш, Катерина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T10:46:27Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T10:46:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Біла-Вуриш К. В. Особливості корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Володимирівна Біла-Вуриш. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5635 | |
dc.description.abstract | Мислення є соціально зумовленим, пов'язаним із мовленням психічним процесом пошуку і відкриття суттєво нового, опосередкованого й узагаль-неного відображення дійсності під час її аналізу і синтезу. Виникає воно на основі чуттєвого пізнання і виходить далеко за його межі. Мислення — процес опосередкованого і узагальненого пізнання людиною предметів і явищ об'єктивної дійсності в їх істотних властивостях, зв'язках і відношен-нях. Основи мислення формуються в ранньому дитинстві. З часом на основі наочно-дійового мислення розвивається наочно-образне, формуються перші узагальнення, що засновані на досвіді практичної предметної діяльності і закріплені у слові. Мета дослідження — аналіз методики корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |