ElarK-PNU

Особливості корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біла-Вуриш, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-10-12T10:46:27Z
dc.date.available 2021-10-12T10:46:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Біла-Вуриш К. В. Особливості корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Володимирівна Біла-Вуриш. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5635
dc.description.abstract Мислення є соціально зумовленим, пов'язаним із мовленням психічним процесом пошуку і відкриття суттєво нового, опосередкованого й узагаль-неного відображення дійсності під час її аналізу і синтезу. Виникає воно на основі чуттєвого пізнання і виходить далеко за його межі. Мислення — процес опосередкованого і узагальненого пізнання людиною предметів і явищ об'єктивної дійсності в їх істотних властивостях, зв'язках і відношен-нях. Основи мислення формуються в ранньому дитинстві. З часом на основі наочно-дійового мислення розвивається наочно-образне, формуються перші узагальнення, що засновані на досвіді практичної предметної діяльності і закріплені у слові. Мета дослідження — аналіз методики корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості корекції мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу