Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Хацьор, Катерина Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T10:53:38Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T10:53:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Хацьор К. А. Дослідження мовлення дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Андріївна Хацьор. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5636 | |
dc.description.abstract | Мова виступає важливим засобом спілкування, обміну думками і взаємного розуміння у людському суспільстві і являє собою систему загальноприйнятих знаків та символів, за допомогою яких відбувається кодування і декодування інформації з метою її передачі іншим людям в усній або письмовій формі. Вона охоплює всі сфери діяльності людської спільноти і розвивається за своїми внутрішніми законами. Мова безпосередньо пов’язана з мисленням і служить ‟основою”, базисом, на якому відбувається його розвиток. Структуру будь-якої мови, сутність її специфіки складає її граматична будова. Мовлення – це специфічна людська психічна функція, яка проявляється у користуванні мовою (як в усній, так і в письмовій формі) в процесі спілкування і мислення. Мовлення будується на основі певних мовних норм, які в свою чергу, лише в мовленні розвиваються, удосконалюються під впливом суспільної практики і мислення. Формуючись у суб’єкта по мірі оволодіння ним мовою мовлення проходить декілька етапів розвитку, перетворюючись у розгорнуту систему засобів спілкування і опосередковування різних психічних процесів. Мета роботи: провести дослідження мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку та виділити рівні його сформованості, застосовуючи цифрові показники; визначити ефективність проведення логопедичних занять з використанням сюжетних картинок на формування мовлення в цілому. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Дослідження мовлення дошкільників з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |