Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Завтур, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T11:13:15Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T11:13:15Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Завтур Н. В. Особливості розвитку комунікації у дітей з аутичними розладами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Володимирівна Завтур. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5638 | |
dc.description.abstract | Сучасні уявлення про аутизм і розлади спектру аутизму зазнали істотних змін. На сьогоднішній день більшість фахівців в галузі психіатрії, нейропсихології, когнітивної неврології, нейрофізіології, нейробіології навчання і розвитку вважають, що розлади спектру аутизму обумовлені генетичними мутаціями за участю декількох генів, що детермінують порушення нейронального розвитку. Як зазначає Т. Скрипник, на сьогодні можна констатувати не лише наявність суперечностей, які виникають під час розуміння природи та сутності аутизму, але й брак чіткого діагностичного інструментарію, який би дозволяв проводити дослідження розладів спектру аутизму у контексті цілісного розвитку дитини, брак чітких критеріїв застосування корекційних технологій, а також системної підтримки родин таких дітей. Найгірше те, що фахівці і досі не виявляють таких дітей у ранньому віці. При цьому все частіше трапляється таке явище, як гіпердіагностика, тобто розширення діагнозу на подібні випадки і це призводить до того, що термін ‟аутизмˮ став розпливчастим діагностичним ярликом з вкрай невизначеним змістом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку комунікації у дітей з аутичними розладами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |